Biznis kontakt centar

Share this:

Menu
BIZNIS KORISNICI PODRŠKA BIZNIS KONTAKT CENTAR

Share this:

 
Da bismo Vam obezbijedili pouzdanu i efikasnu podršku u poslovnoj komunikaciji, rad Biznis kontakt centra sada je unaprijeđen uvođenjem novog, savremenijeg i mnogo bržeg načina komunikacije sa poslovnim korisnicima.
 
Sve što Vas interesuje o računu, uslugama, paketima ili o Telenor mreži, možete lako i jednostavno saznati pozivom na broj 1700 ili slanjem mejla na adresu biznis@telenor.me
 
Prilikom pozivanja broja 1700, dobićete direktna uputstva koja Vas vode kroz ponuđeni meni. Nakon pozdravne poruke, pritiskom na taster možete izabrati jednu od ponuđenih opcija i veoma brzo i jednostavno stići do željenih informacija.
 
Ukoliko imate posebno pitanje koje nije među ponuđenim opcijama početnog menija, možete kontaktirati i direktno operatera koji će vam izaći u susret i stručno odgovoriti na vaše pitanje.
 

Biznis kontakt centar 1700 Vam stoji na raspolaganju svakog radnog dana između 08 i 16h. Radnim danima poslije 16h i vikendom, Vaš poziv će biti preusmjeren na Korisnički servis za privatne korisnike preko koga takođe možete uputiti Vaš zahtjev.