Kratki opis Servisa
WhatsApp Messenger je višeplatformska
mobilna aplikacija (u daljem tekstu: Servis) koja omogućava korisnicima da
međusobno razmijenjuju poruke. WhatsApp Messenger je dostupan na iPhone,
BlackBerry, Android, Windows Phone i Nokia uređajima i omogućava korisnicima, koji su aktivirali Servis, da međusobno šalju poruke bez obzira na tip
uređaja koji posjeduju.
Osim slanja tekstualnih poruka korisnici
Servisa mogu kreirati grupe i međusobno slati neograničen broj slika, audio
poruka i video zapisa.
Telenor će svojim korisnicima, fizičkim
licima na teritoriji Crne Gore (u daljem tekstu: Korisnici) pružiti mogućnost
da za korišćenje Servisa ne brinu o dodatnoj naplati interneta, tj. korisnici
će kod aktivacije Servisa imati dodijeljen internet saobraćaj za njegovo
korišćenje.
Uslovi korišćenja
- Da bi korisnik pristupio Servisu mora da
ima aktivnu internet konekciju;
- Prije registracije na Servis, Korisnici će
se upoznati sa uslovima korišćenja Servisa;
- Roming internet saobraćaj neće biti
obezbijeđen i biće naplaćen po važećoj tarifi;
- Internet saobraćaj se može aktivirati bez
obzira na to koji tarifni paket se koristi, ukoliko je internet saobraćaj
omogućen;
- Cijena aktivacije Servisa je regulisana
Cjenovikom, koji je dat na sajtu www.telenor.me za korisnike Telenor Crna Gora;
- Servis će biti aktivan od 13.06.2014. u
Crnoj Gori;
- Korisnici će moći da aktiviraju Servis
putem aplikacije i portala Moj Telenor;
- Telenor ne snosi odgovornost ukoliko
internet saobraćaj bude naplaćen, ukoliko korisnik koristi bilo koji vid
pristupa, a prethodno ne aktivira pravilno Servis;
- Internet saobraćaj podrazumijeva
kontinuirani protok saobraćaja podataka koji je potreban za aktivno korišćenje
Servisa;
- Telenor zadržava pravo da zbog otklanjanja
kvarova, održavanja i izgradnje ili preopterećenja korišćenja Servisa
privremeno djelimično ili potpuno obustavi ili smanji kvalitet korišćenja
Servisa;
- Ukoliko korisnik pristupa Servisu preko
druge mreže, (Wi-Fi, ADSL, mobile data drugog provajdera, kablovski internet...),
Telenor neće obezbijeđivati dodatni internet saobraćaj za ovu uslugu;
- Telenor može kontaktirati korisnika u vezi sa aktivacijom, registracijom Servisa i pružanja informacija o istom.
Aktivacija servisa
Pripejd
Prva aktivacija servisa besplatna je kao
tarifni dodatak za pripejd korisnike, a Servis se može koristiti u periodu od 30 dana od datuma aktivacije, nakon čega se naplaćuje.
Nakon isteka perioda od 30 dana probnog
perioda Korisnik ima mogućnost da ponovo aktivira Servis. Sve izmjene i
uslovi korišćenja Servisa će biti objavljeni na www.telenor.me
Postpejd
WhatsApp digitalni servis je dostupan svim postpejd korisnicima u okviru tarifnog dodatka Društvene mreže.
Odgovornost i korišćenje WhatsApp aplikacije
- Za sve podatke i informacije objavljene na
Servisu isključivo je odgovorna kompanija WhatsApp Inc, koja je vlasnik
aplikacije WhatsApp;
- Telenor d.o.o. neće pružati nikakve
informacije kompaniji WhatsApp Inc. o svojim korisnicima.
- Uslovi korišćenja aplikacije dati su na
portalu vlasnika aplikacije www.whatsapp.com, te je korisnik prilikom aktivacije
Servisa u obavezi da se saglasi sa istim;
- Telenor odgovara samo za internet saobraćaj
za pristup aplikaciji;
- Za samo funkcionisanje aplikacije u
potpunosti odgovora vlasnik;
- Podaci koje korisnik razmijenjuje putem
Servisa isključiva su odgovornost korisnika;
- Telenor ne odgovara za naplatu saobraćaja ukoliko dođe do konfiguracionih promjena na strani WhatsApp aplikacije, koje su u isključivoj nadležnosti vlasnika aplikacije.