WhatsApp uslovi korišćenja

Share this:

Menu
O TELENORU O NAMA USLOVI KORIŠĆENJA WHATSAPP USLOVI KORIŠĆENJA

Share this:

 

Kratki opis Servisa

 
WhatsApp Messenger je višeplatformska mobilna aplikacija (u daljnjem tekstu: Servis) koja omogućava korisnicima da međusobno razmjenjuju poruke. WhatsApp Messenger je dostupan na iPhone, BlackBerri, Android, Windows Phone i Nokia uređajima i omogućava korisnicima koji su aktivirali Servis da mogu međusobno slati poruke bez obzira na tip uređaja koji posjeduju.
 
Osim slanja tekstualnih poruka korisnici Servisa mogu kreirati grupe i međusobno slati neograničen broj slika, audio poruka i video zapisa.
Telenor će svojim korisnicima, fizičkim licima na teritoriji Crne Gore (u daljnjem tekstu: Korisnici) pružiti mogućnost da za korišćenje Servisa ne brinu o dodatnoj naplati interneta, tj. korisnici će kod aktivacije Servisa imati dodijeljen internet saobraćaj za njegovo korišćenje.
 

Uslovi korišćenja

 
  • Da bi korisnik pristupio Servisu mora da ima aktivnu internet konekciju;
  • Prije registracije na Servis, Korisnici će se upoznati sa uslovima korišćenja Servisa;
  • Roming internet saobraćaj neće biti obezbijeđen i biće naplaćen po važećoj tarifi;
  • Internet saobraćaj se može aktivirati bez obzira na to koji tarifni paket se koristi, ukoliko je internet saobraćaj omogućen;
  • Cijena aktivacije Servisa je regulisana Cjenovikom, koji je dat na sajtu www.telenor.me za korisnike Telenor Crna Gora;
  • Servis će biti aktivan od 13.06.2014. u Crnoj Gori;
  • Korisnici će moći da aktiviraju Servis putem aplikacije 123 Meni 
  • Telenor ne snosi odgovornost ukoliko internet saobraćaj bude naplaćen, ukoliko korisnik koristi bilo koji vid pristupa a predhodno ne aktivira pravilno Servis;
  • Internet saobraćaj podrazumijeva kontinuirani protok saobraćaja podataka koji je potreban za aktivno korišćenje Servisa;
  • Telenor zadržava pravo da zbog otklanjanja kvarova, održavanja i izgradnje ili preopterećenja korišćenja Servisa privremeno djelimično ili potpuno obustavi ili smanji kvalitet korišćenja Servisa;
  • Ukoliko korisnik pristupa Servisu preko druge mreže, (Wi-Fi, ADSL, mobile data drugog provajdera, kablovski internet...), Telenor neće obezbjeđivati dodatni internet saobraćaj za ovu uslugu;
  • Telenor može kontaktirati korisnika u vezi sa aktivacijom, registracijom Servisa i pružanja informacija o istom;
 
 

Aktivacija servisa


Pripejd
Prva aktivacija servisa besplatna je kao tarifni dodatak za pripejd korisnike, a Servis se može koristiti u periodu od  30 dana od datuma aktivacije, nakon čega se naplaćuje.
Nakon isteka perioda od 30 dana probnog perioda Korisnik ima mogućnost da ponovo aktivira Servis.  Sve izmjene i uslovi korišćenja Servisa će biti objavljeni na www.telenor.me
 
Postpejd
WhatsApp digitalni servis je dostupan svim postpejd korisnicima u okviru tarifnog dodatka Društvene mreže.
 

Preuzimanje aplikacije

 
Odgovornost i korišćenje WhatsApp aplikacije
 
Za sve podatke i informacije objavljene na Servisu isključivo je odgovorna kompanija WhatsApp Inc, koja je vlasnik aplikacije WhatsApp;
Telenor d.o.o. neće pružati nikakve informacije kompaniji WhatsApp Inc o svojim korisnicima.
Uslovi korišćenja aplikacije su dati na portalu vlasnika aplikacije www.whatsapp.com, te je korisnik prilikom aktivacije Servisa u obavezi da se saglasi sa istim;
Telenor odgovara samo za internet saobraćaj za pristup aplikaciji;
Za samo funkcionisanje aplikacije u potpunosti odgovora vlasnik;
Podaci koje korisnik razmjenjuje putem Servisa su isključiva odgovornost korisnika;
Telenor ne odgovara za naplatu saobraćaja ukoliko dođe do konfiguracionih promjena na strani WhatsApp aplikacije, koje su u isključivoj nadležnosti vlasnika aplikacije.