Prenesi broj u Telenor

Share this:

Menu
PRIVATNI KORISNICI USLUGE OSTALE USLUGE PRENESI BROJ U TELENOR

Share this:

 

Prenosivost broja

 
Najbrža i najbolja mreža otvara vrata svim pripejd i postpejd korisnicima koji žele da postanu korisnici jedne od najvećih svjetskih telekomunikacionih kompanija, a da nastave da koriste svoj broj. Usluga prenosivosti broja omogućava Vam da postanete Telenor korisnik, a zadržite svoj postojeći pripejd ili postpejd broj telefona zajedno sa prefiksom (067, 068). Korisnik koji želi da prenese svoj broj u Telenor mrežu može podnijeti zahtjev za prenos u bilo kojoj Telenor poslovnici na teritoriji Crne Gore. Usluga prenosivosti broja je potpuno besplatna.
 
 

Osnovni uslovi za prenos broja:

 

Ako ste fizičko lice:

  • Izmirene sve obaveze kod postojećeg operatora na broju  koji želite da prenesete u Telenor (dostavlja se dokaz o plaćenom računu za prethodni obračunski period, izdat od strane postojećeg operatora).
  • Izmirena dugovanja na nekom drugom broju  koji se vodi na vas u našoj mreži.
  • Nepostojanje ugovorne obaveze kod postojećeg operatora, ili da su  ispoštovane stavke iz ugovora koja se odnosi na istek ugovora o kupovini telefona po povlašćenim uslovima ili servisnim povoljnostima.
 

Ako ste pravno lice:

  • Izmirene sve obaveze kod postojećeg operatora na broju  koji želite da prenesete u Telenor (dostavlja se dokaz o plaćenom računu za prethodni obračunskii period, izdat od strane postojećeg operatora).
  • Nepostojanje ugovorne obaveze kod postojećeg operatora, ili da su  ispoštovane stavke iz ugovora koja se odnosi na istek ugovora o kupovini telefona po povlašćenim uslovima ili servsinim povoljnostima.
  • Nepostojanje ugovorne obaveze ili  je ugovor o poslovnoj saradnji sa postojećim operatorom istekao.    
 

Prepaid korisnik:

  • Registrovan broj kod postojećeg operatora.
  • Dostavljeni na uvid SIM kartica i PUK broj.
  • Nakon što ste podnijeli Zahtjev za prenos broja, ne možete tražiti odlaganje ili otkazivanje prenosa broja. Ponovni prelazak u drugu mrežu (ili povratak u staru) možete zatražiti 3 mjeseca nakon prenosa broja.
 
Ostali uslovi su definisani Članom 15 Pravilnika o prenosivosti broja Agencije za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost. Pravilnik možete pogledati ovdje.
O procesu prenosivosti broja možete pročitati više na sljedećem link-u: EKIP – Prenosivost broja.
 
 

Provjeri u kojoj mreži je broj

 

Svi korisnici usluga kompanije Telenor mogu na brz i jednostavan način provjeriti u kojoj se mreži nalazi broj koji pozivaju.

 
Dovoljno je ukucati kratki kod *136*, traženi broj i simbol #, i potvrditi zahtjev ili poslati poruku sa tekstom „MREZA 06xxxxxxxx” na broj 14789. Korisnik potom dobija povratnu informaciju o mreži u kojoj se broj nalazi.
 
Takođe svi korisnici Telenor fiksne i mobilne mreže besplatnim pozivom na 14789 i unosom željenog broja će automatski dobiti povratnu informaciju.
 
Osim kratkog koda, informaciju o tome u kojoj se mreži nalazi broj koji pozivaju, korisnici se mogu informisati i na sajtu Agencije za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost - EKIP – Provjera brojeva ili preuzimanjem mobilne aplikacije ‘’Operator’’ dostupna za preuzimanje preko Google Play prodavnice – Restart IT – Operator. 
 

Napomena